pondělí 9. července 2012

Diablo 2 - Království stínu

Diablo 2 - Království stínu
Napsal: Richard A. Knaak




Přidejte se k dobrodružství party žoldnéřů, vedených válečníkem Kentrilem, barbarem Gorstem, nekromancerem Zaylem a mágem Quov Tsinem, kteří pátrají po legendárním království Ureh, které má oplývat bohatstvím a vzdělaností. Bohužel nic není takové, jak by se na první pohled zdálo a zanedlouho po objevení království se začínají záhadně ztrácet žoldáci...

Po nemastném neslaném prvním příběhu ze světa Diabla a hlavně k příležitosti rozehrání třetího dílu, jsem se rovnou začetl do druhé knihy. No, začetl je celkem špatné slovo. Ani zde se mi moc nechtělo ponořit do děje. Pomohl tomu naštěstí můj mobil s velkým displayem a pdf čtečkou. A hlavně jsem měl v práci trochu volněji. Každopádně, když už jsem se konečně do příběhu začetl, musel jsem pochválit, že mě dokázal vtáhnout do děje a udržet si mě. Akce, magie, romantika, příběh, který by se hodil i jako kampaň do hry... Tahle kniha má vše. Touhle knihou měla Diablovská série začít!

Hodnocení: 9/10

Žádné komentáře:

Okomentovat