pondělí 9. července 2012

Jeffery Deaver - Lincoln Rhyme 2 - Tanečník

Tanečník
Série: Lincoln Rhyme 2
Napsal: Jeffery Deaver




Nedlouho poté, co jsem viděl a přečetl Sběratele kostí, jsem zjistil, že existuje více knih s Lincolnem Rhymem a tak jsem si sehnal druhou, tentokrát v paperbackovém provedení v Levných knihách a začetl jsem se do ní. A opět mě přesvědčila v tom, že jsem udělal dobře, když jsem tuto sérii začal číst. Lincoln s Amélií v ní jdou po stopách nájemnému vrahovi, který má přezdívku Rakvový tanečník, který dostal podle všeho úkol zlikvidovat zaměstnance letecké přepravní společnosti. Navíc ho s Lincolnem pojí temná minulost.

Ani zde nepřijdete o dějové zvraty, poutavý příběh a napětí. Odvážím se dokonce tvrdit, že se jedná o lepší příběh, než měl Sběratel kostí.

Hodnocení: 9/10

Žádné komentáře:

Okomentovat